Fitness

5 ćwiczeń dla pań na ładne ramiona

Ramiona to taka część naszego ciała, którą odsłaniamy najczęściej, a najrzadziej wykonujemy na nie ćwiczenia. A przecież tak niewiele trzeba, aby wyglądały doskonale! Otóż wystarczy tylko odpowiedni program ćwiczeń, który wyrzeźbi mięśnie naszych ramion.

W tym artykule przedstawię 5 ćwiczeń dla pań na ładne ramiona, po których efekt powinien być widoczny w zaledwie 2 tygodnie. Taki trening ramion przynosi efekty naprawdę bardzo szybko. Wystarczy, jak poświęcimy na niego 10 minut dziennie, by po 2 tygodniach zobaczyć rezultaty.
ćwiczenia na płaski brzuch
Źródło: pixabay.com

Ćwiczenie nr 1

Połóżmy się na plecach, ugnijmy nogi w kolanach i oprzyjmy stopy na podłodze. Chwyćmy ciężarki i unieśmy ręce prostopadle do podłogi, dłonie grzbietami na zewnątrz. Uginając łokcie, opuśćmy ciężarki tuż nad głowę. Wytrzymajmy chwilę i wyprostujmy ręce. Ruszajmy tylko przedramionami. Powtórzmy ćwiczenie co najmniej 8 – 12 razy.

Ćwiczenie nr 2

W drugim ćwiczeniu również połóżmy się na brzuchu, oprzyjmy dłonie tuż obok barków, trzymajmy łokcie blisko ciała. Ugnijmy nogi w kolanach i skrzyżujmy w kostkach. Napnijmy mięśnie brzucha. Wyprostujmy ręce, unosząc tułów tak, by tworzył z udami linię prostą, nie wypinajmy pupy. Wytrzymajmy tak chwilę i ugnijmy łokcie, ale nie kładźmy tułowia na podłodze. Powtórzmy to ćwiczenie 3 – 5 razy.
Źródło: pixabay.com
Źródło: pixabay.com

Ćwiczenie nr 3

Stańmy bokiem do łóżka i oprzyjmy na nim zgiętą prawą nogę i prawą rękę. Tułów i szyja powinny tworzyć linię prostą. Chwyćmy ciężarek w lewą dłoń i opuść rękę pionowo w dół. Przesuńmy wyprostowaną rękę w tył. Wytrzymajmy chwilę i opuśćmy. Powtórzmy 8 – 10 razy, najpierw lewą, potem prawą ręką.

Ćwiczenie nr 4

Stajemy w lekkim rozkroku i chwyćmy ciężarki w dłonie. Ugnijmy łokcie tak, aby ciężarki znalazły się na wysokości pasa, dłonie zwrócone grzbietami w dół. Wytrzymajmy tak chwilę i opuśćmy ciężarki. Powtórzmy 8 – 12 razy, przy ostatnim ruchu zatrzymując ciężarki na wysokości pasa. Z tej pozycji unieśmy ciężarki na wysokość barków. Wytrzymajmy chwilę i opuśćmy na wysokość pasa. Powtórzmy 8 – 12 razy. Cały czas trzymajmy łokcie blisko ciała.

Ćwiczenie nr 5

Połóżmy się na brzuchu, oprzyjmy dłonie obok barków, ugnijmy nogi i unieśmy stopy w górę. Wyprostujmy ręce tak, aby opierać się na dłoniach i kolanach. Tułów i uda powinny tworzyć linie prostą. Ugnijmy ramiona, zbliżając lewy bark do podłogi i jednocześnie skręcając głowę w prawo. Ponownie wyprostujmy ręce. Przy następnym ugięciu zbliżmy prawy bark do podłogi i skręćmy głowę w lewo. To jest jedno powtórzenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *