Fitness

5 prostych ćwiczeń na ładne pośladki

Jeśli widzimy u kobiet jędrne pośladki, to możemy być pewni, że jest to efekt tylko i wyłącznie regularnych ćwiczeń. Do takich najskuteczniejszych ćwiczeń poprawiających wygląd naszych pośladków należą np., przysiady, unoszenie bioder i nóg, a także wypady nóg.

Owe ćwiczenia śmiało możemy robić w domu, gdyż nie jest nam potrzebny do tego żaden specjalistyczny sprzęt. Prawdą jest, iż niektóre ćwiczenia będą bardziej efektywne, jeśli jednak będziemy je wykonywać z hantlami lub sztangielkami. Też mając to wszystko na uwadze to w tym artykule postanowiłam przedstawić 5 naprawdę prostych ćwiczeń na ładne pośladki.

gimnastyka, sposób na jędrne pośladki
Źródło: pixabay.com
Oto one:
I UNOSZENIE BIODER NA LEŻĄCO
Połóżmy się z nogami ugiętymi w kolanach. Pamiętając o tym, że nasze ręce powinny spoczywać wzdłuż tułowia. Unieśmy biodra najwyżej jak tylko możemy. Musimy wytrzymać w tej pozycji przez 6 sekund, po tym czasie opuśćmy biodra. To ćwiczenie powtórzmy 20 razy.
II UNOSZENIE BIODER I PROSTOWANIE NOGI
Tak, jak w poprzednim ćwiczeniu połóżmy się z ugiętymi nogami. Następnie po uniesieniu bioder wyprostujmy jedną nogę. Wytrzymajmy tak przez 6 sekund. Opuśćmy nogę i biodra. Ćwiczenie to powtórzmy, ale tym razem unieśmy drugą nogę. Powtarzajmy ćwiczenie po 15 razy dla każdej nogi.
III UNOSZENIE NÓG DO GÓRY
Uklęknijmy i podeprzyjmy się z przodu dłońmi. Następnie wysuńmy prawą nogę do tyłu i unieśmy ją aż do wyprostowania. Musimy utrzymać ją w tej pozycji przez 6 sekund, a następnie opuśćmy. Powtórzmy to ćwiczenie 15 razy dla prawej nogi i 15 razy dla lewej.
IV PRZYSIADY UJĘDRNIAJĄCE POŚLADKI
Stańmy w niewielkim rozkroku. Ręce unieśmy przed siebie, to pomoże zachować nam równowagę podczas ćwiczenia. Uginajmy nogi w kolanach i prostujmy je. Starajmy się przy tym zachować wyprostowane plecy, nie odrywajmy także stóp od podłoża. Zróbmy 15 przysiadów.
przysiady
Źródło: pixabay.com
V WYPADY NÓG NA BOKI DO PRZYSIADU
W ćwiczeniu tym stańmy prosto ze złączonymi nogami. Przesuńmy prawą nogę w prawą stronę i ugnijmy kolana. Z takimi ugiętymi kolanami wytrzymajmy przez 3 sekundy. Z powrotem przysuńmy prawą nogę do lewej. Zróbmy taki sam wypad lewą nogą w lewą stronę. Następnie przesuńmy ją do prawej. Powtórzmy ćwiczenie 15 razy dla każdej nogi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *