Fitness

Najciekawsze ćwiczenia na wewnętrzne partie ud

Naprawdę mówię to z ciężkim sercem, ale wewnętrzna strona ud to jedna z najcięższych partii ciała do wytrenowania. Jest tak, gdyż takie tradycyjne zestawy ćwiczeń nie zawsze na nie działają. Jak zatem mamy radzić sobie z tą partią naszego ciała? Otóż ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia, ale jakie? Aby odpowiedzieć na to pytanie to w tym artykule przedstawię kilka takich ćwiczeń na wewnętrzne partie ud.

ćwiczenia na ładne uda
Źródło: pixabay.com
My kobiety doskonale zdajemy sobie sprawę, że wysmuklić wewnętrzną partię ud jest bardzo ciężko. Dzieje się tak, ponieważ nie ma uniwersalnego zestawu ćwiczeń, który bezwysiłkowo je wymodeluje. Na efekty takich pięknych i zgrabnych nóg będziemy musiały bardzo długo i ciężko pracować. Jakie zatem ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud warto robić, aby poprawić ich wygląd?
Przed rozpoczęciem ćwiczeń na wewnętrzną stronę ud koniecznie pamiętajmy o rozgrzewce. Natomiast po zakończeniu treningu o rozciąganiu. Otóż są to bardzo ważne czynności, których pomijanie często skutkuje trwałymi i poważnymi kontuzjami. Dlatego nie należy bagatelizować tego!

Ćwiczenie 1

To ćwiczenie najłatwiej wykonywać jest za pomocą tak zwanej agrafki. Jest to proste urządzenie, które umieszcza się między udami, a następnie ściska. Przy wykonywaniu tego ćwiczenia pracują także brzuch i pośladki. Zamiast agrafki śmiało możemy również ściskać poduszkę.
agrafka
Źródło: pixabay.com

Ćwiczenie 2

W tym ćwiczeniu kładziemy się na prawym boku i podpieramy na łokciu. Prawa noga musi być wyprostowana, a stopa lewej nogi ustawiona przed prawym kolanem. Następnie unosimy prawą nogę do góry, opuszczamy i tak dynamicznie powtarzamy 20 – 25 razy. Następnie zmieniamy stronę.

Ćwiczenie 3

Pozycja wyjściowa jest dokładnie taka sama, jak w poprzednim ćwiczeniu. Leżymy na prawym boku z tą różnicą, że prawa noga jest ugięta. Lewą nogę unosimy i opuszczamy w dynamicznym tempie. Nie powinna dotykać podłoża. To ćwiczenie wykonujemy po 20 – 25 powtórzeń na każdą stronę.

Ćwiczenie 4

Ćwiczenie to polega na tym, że kładziemy się na plecach i podpieramy z tyłu na łokciach. Następnie proste nogi unosimy pod kątem niecałych 90 stopni w stosunku do podłogi, rozkładamy je szeroko na boki. Wytrzymujemy tak przez 2 sekundy i znów łączymy stopy. Powtarzamy 12 razy.
sposób na ładne uda
Źródło: pixabay.com

Ćwiczenie 5

W ćwiczeniu tym leżymy na plecach i robimy nożyce, po 12 – 15 nożyc poziomych i pionowych.

Ćwiczenie 6

Pozycją wyjściową w tym ćwiczeniu jest klęk podparty. Prawą nogę, cały czas mamy zgiętą pod kątem około 90 stopni. Unosimy ją w taki sposób, żeby udo znalazło się niemal równolegle do podłogi. Wracamy do pozycji wyjściowej, jednak nie kładziemy kolana na podłodze. Powtarzamy to ćwiczenie 12 – 15 razy i zmieniamy stronę.

Ćwiczenie 7

W pozycji stojącej, robimy rozkrok nieco szerszy niż szerokość bioder. Stopy powinny być na zewnątrz. Wykonujemy przysiad, wracamy do pozycji wyjściowej i powtarzamy ćwiczenie 12 – 15 razy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *