Fitness

Sposoby na ujędrnienie i odmłodzenie mięśni ramion

Jak ujędrnić ramiona? To pytanie zadaje sobie większość kobiet na świecie. Jest tak, gdyż naprawdę wiele z nas boryka się ze zwisającymi ramionami, tak zwanymi „ motylkami „ na ramionach lub też mało jędrnymi rękami. Są one jeszcze dodatkowo dość często słabe, a przez to bardzo trudno nam je wyćwiczyć. Jak temu zaradzić? Jak skutecznie, szybko i na stałe uzyskać ładne, wyrzeźbione i wysportowane ramiona, które nadal będą kobiece?

Tak naprawdę odpowiedź na to pytanie nasuwa się sama. Po prostu wykonywać odpowiednie ćwiczenia na ramiona. Ale jakie? Aby odpowiedzieć na to pytanie to w tym artykule wymienię i opiszę jedynie cztery takie ćwiczenia. Oto one:
ĆWICZENIE 1 – RUCHY OKRĘŻNE RĄK
Ramiona rozłóżmy na boki, dłonie skierujmy ku górze. Tak wykonajmy 10 ruchów okrężnych w kierunku do przodu, a następne 10 do tyłu. Później odwróćmy dłonie wewnętrzną stroną w dół i powtórzmy całe ćwiczenie.
ĆWICZENIE 2 – PRZYSIAD W WYKROKU
Aby wykonać to ćwiczenie stańmy prosto i złączmy ze sobą stopy. Następnie prawą nogą zróbmy mały krok do przodu. Zróbmy przysiad w wykroku prawą nogą, utrzymując kolano za linią kostki. W tym momencie tylko jednym ruchem wyprostujmy się i zróbmy przysiad w wykroku lewą nogą. Tak przesuwając się cały czas do przodu, zróbmy następne 10 przysiadów z wykrokiem. Następnie odwróćmy się i zróbmy kolejne 10 przysiadów z wykrokiem wracając do punktu wyjścia.
Źródło: pixabay.com
ĆWICZENIE 3 – PAJACYKI
Takich pajacyków zróbmy 30. Pamiętając, żeby za każdym razem utrzymać ręce wyprostowane i unosić je do samego końca, do momentu, aż spotkają się w jednej linii z czubkiem głowy.
ĆWICZENIE 4 – DESKA
W tym ćwiczeniu połóżmy się na brzuchu, a ręce oprzyjmy na macie zginając je w łokciach tak, aby utworzyły kąt prosty. Otóż nasze barki powinny znajdować się tuż nad łokciami. Następnie opierając się na palcach stóp unieśmy ciało do góry, tak żeby było proste, a głowa była tylko jego przedłużeniem. W tej pozycji wytrzymajmy, tak długo, jak damy radę. Zacznijmy od 40 sekund i powtórzmy to ćwiczenie 4 razy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *